Tandem reserveren!

Samen met VoorFietsen bieden wij nu tandems aan vanaf het Zomerterras. Een ideaal vertrekpunt met veel natuur om ons heen. Reserveer hieronder een tandem, evt. inclusief een proviandmand met lekkere dingen voor onderweg.

Klik hieronder een datum aan om te reserveren. Daarnaast kun je kiezen voor een kinderzitje en/of een proviandmand.

Tandem huren mei 2021

Huur nu een tandem in de maand mei bij MAX! Kies hieronder de datum.

Tandem huren juni 2021

Huur nu een tandem in de maand mei bij MAX! Kies hieronder de datum.

Kinderzitje

Een jonger kind mee? Reserveer dan een kinderzitje!

Proviandmand

Een mand met allemaal lekkers voor onderweg, gewoon mee achterop de tandem!

• thermosfles heet water, (oplos)koffie en theezakjes
  • koeken voor bij de koffie
  • div. Sultana's
  • bakje gemengde noten
  • 2 candybars
  • busje Pringles

Online bestellen Zomerterras 2021

Om het MAX Zomerterras ook dit jaar weer te kunnen openen, moeten we de nodige investeringen doen. Om dit te kunnen betalen zijn we een crowdfunding gestart. Daarnaast willen we mensen ook al de gelegenheid geven om cadeaubonnen te kopen via de website. Bij je bestelling een donatie doen? Dat kan helemaal onderaan de pagina óf natuurlijk via de crowdfundingsactie

Waardebon/Cadeaubon

Leuk om te geven en te krijgen, bedrag naar keuze!

IJskaart

Je kinderen een ijsje laten halen zonder geld mee te geven? Dat kan met onze ijskaart! 8 bolletjes ijs op een stempelkaart, 1x slagroom, dip en topping cadeau van ons!

Donatie

Door het wegvallen van 80% van de inkomsten, is het voor Stichting MAX steeds moeilijker om de vaste lasten te kunnen betalen. Via de sociale media kregen wij de vraag hoe men ons kon ondersteunen. Uiteraard kan dit door onderstaande producten te kopen. Daarnaast is het ook mogelijk om hieronder een donatie te doen. Zo kunnen onze locaties blijven bestaan, en kunnen we na de Coronaperiode weer een hoop gave jongerenactiviteiten en activiteiten met live muziek gaan plannen. Alvast bedankt!

Donatie aan Stichting MAX

Kies hieronder een bedrag: