Verhuur

Stichting MAX ontvangt een beperkte gemeentelijke subsidie. Deze subsidie is bij lange na niet voldoende om de huur, gas, water en licht van de panden te bekostigen. Omdat wij onze activiteiten tóch laagdrempelig willen houden verhuren wij onze ruimten op de momenten dat wij er zelf geen gebruik van maken. In het onderstaande overzicht ziet u de ruimten die op dit moment te huur zijn. Wij richten ons bij deze verhuur voornamelijk op jongeren tot 25 jaar, maar ook organisaties, verenigingen en scholen zijn van harte welkom als huurder.

U kunt uw aanvraag doen via  het onderstaande formulier. Voor algemene informatie of vragen over verhuur kunt u het mailadres verhuur@stichting-max.nl gebruiken. Ook de verhuuradministratie wordt gedaan door een vrijwilliger, verwacht derhalve niet binnen 24 uur een reactie, wij proberen uw aanvraag of uw mail zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Beschikbare ruimten

Grote Zaal (Alphen)

169 vierkante meter pure discobeleving in een goed geoutilleerde zaal. Met een podium van 40 m², een kleine rookruimte en de grootste lichtshow van de regio is deze zaal dé geschikte ruimte voor uw evenement.

Naast de geavanceerde digitaal bestuurde lichtinstallatie staat er een goede geluidsinstallatie met een flink vermogen en twee keer de Pioneer CDJ-2000 en de Pioneer DJM-800 mixer.

De zaal is geschikt voor maximaal 350 personen, voor kleinere groepen kan het podium worden afgeschermd d.m.v. theaterdoek.

Lounge (Alphen)

De als huiskamer ingerichte Lounge is in de zomer nóg aantrekkelijker door het terras en grasveld.

De Lounge is een gezellige ruimte aan de achterzijde van het pand. Er zijn verschillende zithoekjes gecreëerd, de ruimte beschikt over de volgende faciliteiten:

• poolbiljart (€ 0,50 per spel)
  • sfeerverlichting
  • geluidsinstallatie
  • beamer + scherm
  • flatscreen TV met interactieve TV
  • div. spelcomputers
  • loungeterras
  • eigen voetbalveld

De ruimte kan afzonderlijk van de Grote Zaal gehuurd worden en is geschikt voor groepen tot ongeveer 40 personen.

Grote Zaal (Boskoop)

De Grote Zaal in Boskoop is ongeveer 140m² en beschikt over een podium, goede licht-  en geluidsinstallatie, moderne bar, kleine keuken en een inpandige rookruimte. De ruimte is in tweeën te delen waardoor er bij de bar een kleine, intieme ruimte ontstaat.

Studio/oefenruimte (Alphen)

Op de 1e etage hebben wij een ruimte waar wij nog hard mee bezig zijn. Het is de bedoeling dat hier een muziekstudio komt. Daarnaast is de ruimte dan ook te gebruiken als oefenruimte voor bands. Op dit moment is daar al de mogelijkheid voor. In de ruimte staat een drumstel en een stagepiano, versterkers etc. zullen zelf meegenomen moeten worden. Hoe de beschikbaarheid er uit komt te zien als de studio klaar is kunnen wij op dit moment nog niet zeggen.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.