Verhuur

Stichting MAX ontvangt een kleine gemeentelijke subsidie. Deze subsidie is bij lange na niet voldoende om de huur, gas, water en licht van de panden te bekostigen. Omdat wij onze activiteiten tóch laagdrempelig willen houden verhuren wij onze ruimten op de momenten dat wij er zelf geen gebruik van maken. In het onderstaande overzicht ziet u de ruimten die op dit moment te huur zijn. Wij richten ons bij deze verhuur voornamelijk op jongeren tot 25 jaar, maar ook organisaties, verenigingen en scholen zijn van harte welkom als huurder.

Let op: Het is niet mogelijk om eigen drinken mee te nemen. Op basis van het werkelijke verbruik ontvang je na afloop een factuur tegen gereduceerd tarief.

U kunt uw vrijblijvende offerteaanvraag doen via de onderstaande links. Voor algemene informatie of vragen over verhuur kunt u het mailadres verhuur@stichting-max.nl gebruiken. Ook de verhuuradministratie wordt gedaan door een vrijwilliger, verwacht derhalve niet binnen 24 uur een reactie, wij proberen uw aanvraag of uw mail zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen. De verhuuradministratie is over het algemeen ook telefonisch bereikbaar tussen 19:00 en 21:00uur op telefoonnummer 06-47316452.

Let op: vanwege de toegenomen activiteiten is er nog maar weinig ruimte over voor de verhuur. Wacht niet te lang met het doen van een aanvraag!

Bekijk de mogelijkheden per locatie:

Vraag direct een vrijblijvende offerte aan: