Sponsoring

Sponsors en donateurs zijn onmisbaar om de activiteiten te kunnen blijven organiseren zonder de entreeprijzen fors te verhogen. Stichting MAX wil op alle locaties financieel gezien laagdrempelig blijven zodat alle jongeren in staat zijn om een activiteit te bezoeken, ook wanneer je ouders het financieel niet getroffen hebben.

In de loop der jaren hebben wij een aantal sponsors weten te werven die ons ieder jaar steunen met geld, in goederen of diensten. Ook zijn er een aantal particulieren die jaarlijks een bijdrage doneren.

Club van 100

De Club van 100 is speciaal voor ondernemers en bedrijven die het jongerenwerk in de gemeente Alphen aan den Rijn een warm hart toedragen. Net als de activiteiten proberen we ook hier zo laagdrempelig mogelijk in te zijn. Voor slechts 200 euro per jaar ben je namelijk al lid!

Tegenprestaties:

• logovermelding op websites
  • logovermelding op sociale media
  • logovermelding op de sponsorwanden
  • logovermelding op de posters (bij toerbeurt)

Particulier

Een particuliere donateur steunt Stichting MAX met een jaarlijkse of eenmalige bijdrage naar keuze. Wij werken op dit moment hard aan een rechtstreekse donatiemogelijkheid op de site. Tot die tijd willen wij u vragen om gebruik te maken van het onderstaande aanmeldformulier.

Donateursformulier

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Leden van de Club van 100

Hieronder staan de leden van de Club van 100. Zij doneren jaarlijks een bedrag dat ten goede komt van de totale stichting. Daarnaast zijn er ook leden die één locatie specifiek sponsoren in goederen of diensten.