Dance4Kids

Dance4Kids is het kinderdisco concept van Stichting MAX. Deze Alphense vrijwilligersorganisatie organiseert activiteiten voor tieners en jongeren in Alphen aan den Rijn.

Toen de kans zich voordeed om hiernaast ook een kinderdisco te gaan draaien grepen de vrijwilligers dit met beide handen aan.

Dance4Kids Kerk en Zanen is als kinderdisco vanaf 1999 verbonden geweest aan Wijkvereniging De Pionier. Na 13 jaar was er echter een nieuwe impuls nodig. De kinderdisco draait sinds augustus 2012 onder de vlag van Stichting MAX met de wervelende eigen naam Dance4Kids Kerk & Zanen. De naam Dance4Kids kan zo eventueel ook nog gebruikt gaan worden in andere wijken.

Alle informatie voor 4 september op een rij!

Entree
We willen jullie vragen om het entreebewijs mee te nemen. Dit kan geprint of op een telefoon. De ingang is in tweeën gedeeld. Er is een rij voor mensen die al een ticket hebben, en één voor mensen die nog een ticket willen kopen. De hekken gaan 30 minuten voor aanvang van de schuimparty open. Let op: ouders kunnen niet mee het terrein op, er zijn voldoende ervaren vrijwilligers aanwezig om het evenement te begeleiden. Ouders kunnen eventueel wachten op het MAX Zomerterras onder het genot van een drankje.
Kleding
Schuim heeft de eigenschap soms nog wel eens glad te kunnen zijn. We raden daarom aan om de schoenen (geen slippers) aan te laten zodat de kinderen meer grip hebben op het zeil. Een perfecte gelegenheid om die oude vieze sportschoenen weer kraakhelder te krijgen! Verder adviseren wij om korte kleding te dragen, en geen spijkerstof. De kleding wordt vrij nat waardoor een spijkerbroek na twee uurtjes actief dansen schuurplekken op kan leveren op benen.
Consumpties
Op het terrein kunnen consumpties gekocht worden. Betalen kan met consumptiemunten. Deze zijn bij de entree te koop. Ouders kunnen de munten aan hun kinderen meegeven zodat zij bij de bar iets te eten of te drinken kunnen kopen. Een munt kost 50 cent, er kan zowel per PIN als contant betaald worden.
De prijzen:
Limonade | 1 munt
Frisdrank | 2 munten
Snoep | 10 voor 1 munt
Candybar | 2 munten
Waardevolle spullen
Wij adviseren om geen waardevolle spullen mee te nemen en sieraden zoveel mogelijk af te doen. We spreken uit ervaring als we zeggen dat het niet meevalt om in een enorme schuimmassa iets te vinden. Stichting MAX is niet aansprakelijk voor vermissing of beschadiging van persoonlijke eigendommen.

Beeldmateriaal
Op het terrein worden foto en filmopnamen gemaakt die gebruikt kunnen worden voor promotionele doeleinden.

Algemene informatie

De Dance4Kids kinderdisco in wijkcentrum Kerk&Zanen is elke tweede zaterdag van de maand, met uitzondering van de maanden juli en augustus.

Tijden: 19:00-21:00uur

Entree: € 1,50 per kind

Consumpties: de bar van het wijkcentrum is op deze avond geopend, wij verkopen zelf geen consumpties.