Dance4Kids

Dance4Kids is het kinderdisco concept van Stichting MAX. Deze Alphense vrijwilligersorganisatie organiseert activiteiten voor tieners en jongeren in Alphen aan den Rijn.

Toen de kans zich voordeed om hiernaast ook een kinderdisco te gaan draaien grepen de vrijwilligers dit met beide handen aan.

Dance4Kids Kerk en Zanen is als kinderdisco vanaf 1999 verbonden geweest aan Wijkvereniging De Pionier. Na 13 jaar was er echter een nieuwe impuls nodig. De kinderdisco draait sinds augustus 2012 onder de vlag van Stichting MAX met de wervelende eigen naam Dance4Kids Kerk & Zanen. De naam Dance4Kids kan zo eventueel ook nog gebruikt gaan worden in andere wijken.

9 april: Dance4Kids geannuleerd!

Helaas hebben we moeten besluiten de Dance4Kids kinderdisco van 9 april te annuleren. Er zijn te weinig vrijwilligers om alle taken uit te voeren. We zijn dus hard op zoek naar vrijwilligers die 3 uurtjes per maand zouden willen helpen.

We hopen iedereen 14 mei weer te kunnen verwelkomen!

Interesse? Mail naar kerkenzanen@dance4kids.nu

Algemene informatie

De Dance4Kids kinderdisco in wijkcentrum Kerk&Zanen is elke tweede zaterdag van de maand, met uitzondering van de maanden juli en augustus.

Tijden: 19:00-21:00uur

Entree: € 1,50 per kind

Consumpties: de bar van het wijkcentrum is op deze avond geopend, wij verkopen zelf geen consumpties.