Nieuwe penningmeester benoemd

Per 11 juli 2022 is Gerard Heij als penningmeester toegetreden tot het dagelijks bestuur van Stichting MAX. Gerard was al actief in The Cube als vrijwilliger, maar wil zijn kennis en kunde op financieel gebied nu ook in gaan zetten ten behoeve van de hele stichting.

Nieuwe secretaris

Per 1 januari 2021 is Jo Schriek als secretaris toegetreden tot het dagelijks bestuur van Stichting MAX. Hiermee is een van de langstlopende vacatures vervuld. Jo is geen onbekende, hij is jarenlang vrijwilliger en was eerder ook al bestuurslid van de stichting.

Samenwerking met Alphen Eagles

Stichting MAX en American Football vereniging Alphen Eagles bieden vanaf dinsdag 1 oktober 2020 gratis proeftrainingen American Football aan voor jongeren t/m 17 jaar.

In vijf weken tijd leren de deelnemers tijdens de laagdrempelige lessen de basis van American Football (de non-contact variant).

De lessen starten op dinsdag 1 oktober om 19:30uur en duren een uur. De trainingen vinden afwisselend plaats op het veld van de Alphen Eagles en het grasveld van MAX. De eerste les vindt plaats bij de Eagles.

Deelnemen aan de lessen is kosteloos. Wel hoopt de organisatie dat deelnemers zich vooraf inschrijven, zodat er een inschatting van het aantal deelnemers kan worden gemaakt. Inschrijven kan via deze link: https://forms.gle/qESqKVUpRbxxTtqT8

Samenwerking met Muziekwijs

Stichting MAX is een partnerschap aangegaan met Muziekwijs. Hierdoor is het jongerencentrum/poppodium in Alphen aan den Rijn in één klap twee activiteiten rijker. Op dinsdagmiddag repeteert het A-meezing kinderkoor (voor kinderen van 6-12 jaar) aan de Olympiaweg 2a. Op dinsdagavond start de gloednieuwe vocalgroup A-meezing Voices.

De repetities starten op dinsdag 10 september! Meer informatie en aanmelden: www.muziekwijs.com

Sociale media

Jongeren maken veelvuldig gebruik van sociale media. Daarnaast maken ook onze bezoekers veelvuldig gebruik van de camera op hun mobiele telefoon en plaatsen foto's en filmbeelden online.  Dit is dan dus ook de plek waar wij graag willen laten zien wat we doen. Tijdens onze feesten maken wij daarom foto's en filmbeelden om te publiceren op onze sociale mediakanalen. Met het betreden van het pand gaat iedere bezoeker akkoord met het plaatsen van deze beelden. Uiteraard kijken wij goed naar de beelden die we publiceren.