Samenwerking met Muziekwijs

Stichting MAX is een partnerschap aangegaan met Muziekwijs. Hierdoor is het jongerencentrum/poppodium in Alphen aan den Rijn in één klap twee activiteiten rijker. Op dinsdagmiddag repeteert het A-meezing kinderkoor (voor kinderen van 6-12 jaar) aan de Olympiaweg 2a. Op dinsdagavond start de gloednieuwe vocalgroup A-meezing Voices.

De repetities starten op dinsdag 10 september! Meer informatie en aanmelden: www.muziekwijs.com

Nieuwe penningmeester

Per 1 mei 2019 is Charles Pieterse als penningmeester toegetreden tot het dagelijks bestuur van Stichting MAX. Hij volgt hiermee Karine van Dam op, die de functie de afgelopen twee jaar heeft bekleed. Charles is geen onbekende, hij is jarenlang locatiecoördinator van Dance4Kids Kerk&Zanen geweest en was in 2014 en 2015 ook al penningmeester van de stichting.

Sociale media

Jongeren maken veelvuldig gebruik van sociale media. Daarnaast maken ook onze bezoekers veelvuldig gebruik van de camera op hun mobiele telefoon en plaatsen foto's en filmbeelden online.  Dit is dan dus ook de plek waar wij graag willen laten zien wat we doen. Tijdens onze feesten maken wij daarom foto's en filmbeelden om te publiceren op onze sociale mediakanalen. Met het betreden van het pand gaat iedere bezoeker akkoord met het plaatsen van deze beelden. Uiteraard kijken wij goed naar de beelden die we publiceren.